Praktisk information

Hvor og hvornår

Den anden lørdag i hver måned i Fruens Plantage ved Kobberbakkeskolen afd. Rønnebæk, Englebjergvej 12, 4700 Næstved

Tidspunkt

Vi starter indtjek kl. 10:00 og slutter dette ca. kl. 10.30. Herefter vil vi afholde en briefing, hvorefter rollespillet vil begynde. Rollespillet slutter igen kl. 15:00, hvor der afholdes en debriefing. Efter debriefingen afholdes afsluttende kampe, hvor vi alle slås én gang til for hyggens skyld!

Aldersgrænse

Aldersgrænsen er 7 år og op efter, dog kan man søge dispensation, hvis man er yngre. Såfremt skal man være i følge af en voksen eller anden ansvarsholder hele dagen. Er ansvarsholderen ikke-deltagende i rollespillet, deltager ansvarsholderen gratis. Dispensationen kan søges via vores e-mail, eller ved at komme ud og spørge. Første gang man kommer ud til kampagnen er det helt fint at tage sin forældre eller søskende med, for at gå rundt og kigge på. Det koster ikke noget.

Pris

Det er gratis at deltage i rollespilskampagnen for foreningens medlemmer. Et medlemsskab koster 300 kr., pr. år.  Man køber medlemskabet til et af foreningens arrangementer.

Mad og drikke

Vi sørger for mad og drikke inde i spillet, som et supplement til madpakken. Man kan købe det gennem kroen for spilpenge. Vi råder dog alle til at have en madpakke med.

Lån af udstyr

Du kan låne våben, rustning og kostume, hvis du ikke har våben eller udstyr selv. Disse vil blive udleveret ved indtjek og koster ikke noget at låne.

Udstyrskontrol

Ved indtjek vil der blive tjekket om våben og rustninger er sikre at slås med eller udgør en fare for andre. Hvis de ikke bliver godkendt af dem som tjekker dem, vil de ikke blive tilladt at blive brugt i spillet.

På vores Facebookgruppe, kan du følge med i hvad der er sket til rollespil, læse små teasere om hvad der kommer til at ske næste gang, stille spørgsmål og planlægge med at medlemmer. Det er også her let at få kontakt til en spilmester eller aktør. Tryk på facebook logoet og kom direkte til gruppen.

• Facebook Social Icon