Ansøgninger og udlån

Står du og mangler et sværd og rustning til et projekt i skolen eller har du et event der kunne være meget bedre, hvis de rette rekvisitter var til stede? Du har mulighed for at ansøge Næstved Rollespilsforening om økonomisk og/eller materiel støtte til et arrangement eller event. Klik på PDF dokumentet til højre for denne tekst for at få en print-venlig version af dokumentet.

Anmodning om økonomisk eller materiel støtte?

Udlejning af udstyr

Næstved Rollespilsforening er indehavere af en masser forskelligt udstyr. Dette har du mulighed for mulighed for at leje til dine arrangementer. Prisen for lejen, kommer an på hvad du vil leje og hvor mange dage det skal lejes.

Vores sortiment indeholder for eksempel:

- 4 stk. Middelaldertelte:

Omfang: 3x4m

Farve: mat-grøn

Priser: 100kr pr dag + depositum på 400kr. ( 2 gratis dage, ved lån af 5 dage)

- 2 stk. Multi-telte

Omfang: 5-10m

Farve: mat-hvid

Priser: 280kr pr dag + depositum på 400kr. ( 2 gratis dage, ved lån af 5 dage)

- Bord-bænkesæt

- mm.

Hvis du har sprøgsmål til hvad der udlejes og prisen for det, bedes du sende en mail til vores